Jak zwiększyć zainteresowanie ze strony turystów prowadząc biznes oferujący noclegi? Dobrym pomysłem może być dodanie na stronie internetowej newslettera. A żeby zachęcić potencjalnych klientów można zaoferować rabat na usługi noclegowe lub jakieś inne benefity.

Na taki pomysł wpadli właściciele Ośrodka Wypoczynkowego Iguana w Jarosławcu oferującego noclegi w Jarosławcu w komfortowych domkach letniskowych. Wprowadzając możliwość zapisu się na newsletter i zyskaniu dzięki temu 5% rabatu na rezerwację noclegów wyprzedzili konkurencję.

Zachęcamy do zapisu na nasz newsletter. Zapisując się na newsletter otrzymasz 5% rabatu na swój najbliższy pobyt w Ośrodku Wypoczynkowym Iguana w Jarosławcu, a z naszego newslettera cyklicznie będziesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym ośrodku oraz najnowsze wiadomości wprost z Jarosławca – jednego z najpiękniejszych kurortów nad Bałtykiem.

Cyt. ze strony internetowej OW Iguana w Jarosławcu – www.domki-jaroslawiec.pl

Oczywiście newsletter, dzięki któremu zapisujący się otrzymuje jakiś rabat na produkty lub usługi, nie jest niczym nowym. Jest narzędziem szeroko stosowanym przez sklepy internetowe. Jest jednak rzadko spotykany w turystyce, a jeśli już się pojawia, to przy większych firmach turystycznych. Małe firmy – do których należy ośrodek Iguana w Jarosławcu – raczej nie stosują tego typu zachęt. A szkoda. Bowiem to może być prosty i tani sposób na maksymalizację zysków. Ośrodkowi Iguana w Jarosławcu gratulujemy pomysłu na pomysł marketingowy. I życzymy, żeby wszyscy turyści szukających noclegów w Jarosławcu zapisali się na ten newsletter.