Strona internetowa to podstawa przy prowadzeniu wszelkiego rodzaju usług, zwłaszcza w czasach, w których coraz więcej osób szuka informacji o usługach, także tych w najbliższych okolicach miejsca zamieszkania, w internecie. Co jednak powinno znaleźć się na stronie internetowej salonu fryzjerskiego?

Na stronie internetowej salonu fryzjerskiego – podobnie jak na stronie każdego innego usługodawcy – niewątpliwie musi się znaleźć oferta – czyli opis wszystkich (lub najważniejszych) oferowanych usług. Ważne, nie tylko ze względu na to, żeby potencjalni klienci otrzymali wyczerpującą odpowiedź, ale także ze względu na pozycjonowanie, aby opis najważniejszych usług był pełny i wyczerpujący.

Na stronach prezentujących usługi fryzjerskie lub inne z kategorii beuaty są zdjęcia. Jakie? Dobrej jakości. Najlepiej, jeśli będą to realne zdjęcia zakładu, fryzjera w trakcie pracy itp. Ale pod warunkiem, że są to profesjonalnie wykonane zdjęcia. Jeśli takich nie mamy – do czasu zrobienia takiej profesjonalnej sesji zdjęciowej lepiej jest umieścić w eksponowanych miejscach profesjonalne zdjęcia zakupione w internecie. Własne zdjęcia – np. zakładu – też warto dodać. Jeśli jednak odbiegają jakością od normy, lepiej nie eksponować ich od razu.

Fryzjer Giżycko - cennik

Cennik usług fryzjerskich na stronie internetowej salonu fryzjerskiego w Giżycku – www.fryzjer-gizycko.pl

Czy na stronie salonu fryzjerskiego powinien znaleźć się cennik? Tu mamy dwie teorie. Według pierwszej tak – żeby klient mógł od razu zapoznać się (z przynajmniej orientacyjnym) zakresem cen usług fryzjerskich. Inna “szkoła” mówi, że lepiej nie – ceny niech klient pozna dopiero w czasie osobistego kontaktu. Według mnie cennik powinien się znaleźć na stronie. Choćby z szacunku do klienta (który przecież tego oczekuje i szuka na stronie). Odpowiednio przygotowany cennik – nawet w przypadku dość drogich usług – nie powinien jednak odstraszać. Na przykład można zastosować widełki (ceny od do), które nawet nie tylko nie zniechęcą, ale nawet zachęcą do kontaktu. Pozwolą także wyeliminować tych klientów, dla których usługa jest zdecydowanie zbyt droga – a oni i tak nie skorzystaliby ze zbyt drogich usług fryzjerskich.